مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران
212
18 مرداد 1402
طیبه ثابتی
وسایل برقی جزء ملزومات هر خانه‌ای است و بدون آن‌ها چرخ زندگی‌های امروزی نمی‌چرخد. همان‌طور که می‌دانید، برند سامسونگ جزء بهترین برندهای موجود است. تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ نیز اهمیت زیادی دارد.

آسیب لوازم خانگی برقی

با این حال این لوازم برقی هستند و مشخص است که پس از مدتی دچار آسیب می‌شوند. به همین دلیل دغدغه‌ی بسیاری از افراد این است که تعمیر لوازم برقی خود را به چه کسی و چه مرکزی بسپارند. مشخص است که برای یک تعمیر اصولی باید به سراغ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بروید.در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های نمایندگی سامسونگ، تعمیر انواع محصولات سامسونگ و معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بپردازیم.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

خب در واقع نمی‌توان به هر مرکز تعمیراتی اعتماد کرد. برای کسب اطمینان از تعمیر اصولی، نمایندگی تعمیرات باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد: نزدیکی نمایندگی تعمیرات به محل موردنظر؛ هماهنگی زمان مراجعه به محل موردنظر با مشتری؛ حضور به موقع در محل موردنظر؛ تخمین مقدار زمان لازم برای تعمیر و اطلاع آن به مشتری؛ انجام تعمیرات در محل؛ مقرون‌به صرفه؛ ارائه‌ی گارانتی پس از خدمات. انواع محصولات سامسونگ که در صورت آسیب‌دیدگی باید به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید.

تنظیم یخچال :

تصور یک آشپزخانه بدون یخچال غیرممکن است.  مهم‌ترین دستگاهی که می‌تواند نمادی از پویایی و ادامه‌ی زندگی در یک خانه باشد، یخچال است. برند سامسونگ دارای یخچال‌های باکیفیتی در انواع مختلف مثل فریزر، ساید بای ساید است. با توجه به کیفیت، زیبایی و طول عمر بالا، یخچال سامسونگ در اکثر آشپزخانه‌های ایرانی نفس می‌کشد.  به دلایل مختلفی امکان خرابی یخچال‌های این برند وجود دارد.  اگر تعمیرات آن را به دست کاردرست‌‌ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بسپارید؛ جای نگرانی‌ای وجود ندارد.

لباسشوویی :

جهت جلوگیری از انباشت لباس‌های کثیف و برخورداری از یک خانه‌ی تمیز و مرتب نیاز به لباسشویی باکیفیت است. پس به منظور جلوگیری از آسیب به ماشین لباسشویی سامسونگ خود باید نهایت دقت را در مراقبت از آن رعایت کنید. ولی در صورت خرابی و آسیب‌دیدگی آن باید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ ارتباط برقرار کنید.

جاروبرقی :

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که وجودش در هر خانه‌ای ضروری است جاروبرقی می‌باشد. با توجه به مکش و طول عمر بالایی که جاروبرقی‌های سامسونگ دارند، در اکثر خانه‌های ایرانی یافت می‌شوند. با وجود کیفیت بالا ولی امکان آسیب دیدن آن‌ها وجود دارد و برای استفاده‌ی دوباره باید به شکل اصولی تعمیر شوند. به همین دلیل باید آن را به دست معتبرترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بسپارید. اگر که ماشین ظرفشویی شما دچار آسیب است باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن کنید. برای این‌کار ابتدا باید یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید. در این‌صورت می‌توانید از تعمیر درست و اصولی آن مطمئن شوید.

مایکرویو :

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد سامسونگ در آشپزخانه‌های ایرانی، ماکروفر است. این دستگاه نیز مانند هر دستگاه دیگر احتمال خرابی و آسیب دارد در نتیجه برای تعمیر آن حتما سراغ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بروید. در غیر این‌صورت مدام باید نگران تعمیر نشدن اصولی آن شوید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

 قطع به یقین در وهله‌ی اول نمی‌توان یک قیمت مشخص برای تعمیرات در نظر گرفت. پس درواقع هزینه‌ی تعمیرات با توجه به عوامل زیر سنجیده می‌شود.
    • نوع دستگاهی که نیاز به تعمیر دارد؛
    • درصد خرابی دستگاه موردنظر؛
    • میزان زمان لازم برای رفع مشکل؛
  • نیاز به تعویض قطعه.
مهد سرویس به عنوان یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به شمار می‌رود. این مرکز تعمیر، در حوزه‌ی تعمیرات و به طور خاص تعمیرات برند سامسونگ دارای سابقه‌ی بسیاری است. پس شما با خیال راحت می‌توانید تعمیرات خود را به مهد سرویس بسپارید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *