مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

رفع ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ با مهد سرویس

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

رفع ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ با مهد سرویس

 یکی از محبوب‌ترین لوازم برقی خانه، ماشین ظرفشویی است. در این میان ماشین ظرفشویی سامسونگ جزء بهترین برندهای ماشین ظرفشویی به شمار می‌رود. با این‌حال این برند از ماشین ظرفشویی نیز به مرور زمان و به دلیل استفاده غیراصولی از آن آسیب ببیند. در این مقاله می‌خواهیم به مهم‌ترین ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ بپردازیم.

بدانید: بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی سامسونگ

دلایل آسیب‌دیدگی ماشین ظرفشویی سامسونگ

مهم‌ترین هدف افراد از خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ کیفیت خوب و طول عمر بالا آن است. ولی این دستگاه نیز به دلایل مختلف امکان آسیب‌دیدگی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • نصب نادرست؛
  • ضربه شدید؛
  • استفاده نادرست و غیراصولی؛
  • نوسانات جریان برق؛
  • سرویس و آچارکشی نامناسب.

مهم‌ترین ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ

زمانی که ماشین ظرفشویی شما با مشکل مواجه می‌شود باید در اسرع وقت با یک مرکز تعمیرات ارتباط برقرار کنید. اولین کاری که تکنسین انجام می‌دهد عیب‌یابی و رفع مشکل است. اصولا ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ شامل موارد زیر است.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ

گاهی پیش می‌آید که ظرف‌ها را داخل ماشین ظرفشویی می‌چینید، همه چیز آماده شست‌وشو می‌شود ولی وقتی دکمه  powerرا فشار می‌دهید، ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند. این مشکل یا به دلیل قطعی برق رخ می‌دهد و یا زمانی که برد دستگاه خراب باشد. 

عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

زمانی که این مشکل رخ می‌‌دهد ارور E5 در ماشین ظرفشویی نمایش داده می‌شود. این مشکل باعث می‌شود که آب از دستگاه تخلیه نشود و یا این‌که با سرعت بسیار پایین تخلیه شود. در نتیجه بعد از اتمام برنامه شست‌وشو، در کف دستگاه آب جمع می‌شود. دلیل اصلی عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی، انسداد مسیر تخلیه است. گاهی ممکن است هسته خرما و یا تکه غذا مسیر تخلیه را مسدود کند. راه‌چاره‌ حل این مشکل رفع انسداد مسیر تخلیه است. شما باید فیلتر را بازکنید و آن را با آب گرم و صابون بشویید. به طور کلی جرم‌گیری متداول مانع از بروز این مشکل می‌شود.

ایجاد صدای غیرطبیعی

از رایج‌ترین ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ باید به صدای بلند و غیرطبیعی آن اشاره کرد. این صدای غیرطبیعی به دلایل مختلف می‌تواند ایجاد شود. به طور کلی عوامل زیر باعث ایجاد صدای بلند و غیرمعمول در ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌شود.

 

  1. خرابی موتور شستشو یا جت پمپ؛
  2. وجود شی خارجی در داخل پمپ تخلیه؛
  3. چیدمان نادرست ظرف‌ها.

خیسی ظروف پس از شست‌وشو

انتظار ما از ماشین ظرفشویی این است که بعد از اتمام شست‌وشو ظرف‌ها کاملا تمیز و خشک باشد. زمانی که ظرف‌ها خیس باشند باید به دنبال علت مشکل گشت. اصولا این مشکل به دلایلی مانند اتمام مایع جلادهنده، خرابی جاپودری، آسیب‌دیدگی فن حرارتی، عدم گرمایش آب توسط المنت رخ می‌دهد.

اگر ماشین ظرفشویی شما آبگیری نمی‌کند باید مشکل را در یکی از عوامل زیر جست‌وجو کنید:

  1. خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی؛
  2. تاخوردگی شلنگ آب ورودی؛
  3. کاهش فشار آب؛
  4. قطعی آب.

کثیفی ظروف

مهم‌ترین انتظاری که از ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌رود تمیزی ظروف است. حال زمانی را تصور کنید که بعد از اتمام برنامه شست‌وشو با صحنه چندشناک کثیفی ظروف مواجه می‌شوید. قطعا در چنین شرایطی به دنبال حل هر چه سریع‌تر مشکل برمی‌آیید. به طور کلی این مشکل کم پیش می‌آید ولی دلایل اصلی آن شامل عوامل زیر است.

  1. کثیفی فیلترهای کف دستگاه؛
  2. آسیب‌دیدگی المنت گرم‌کننده آب؛
  3. انسداد مسیر آبفشان‌ها؛
  4. استفاده از قرص‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد؛
  5. اتمام نمک و جلا‌دهنده ماشین ظرفشویی؛

خرابی موتور تقسیم آب.

نشتی آب

یکی دیگر از ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ، نشتی آب است. درواقع زمانی که دستگاه در حال شست‌وشو است و مخصوصا هنگام تخلیه آب، نشتی رخ می‌دهد. دلیل این امر پارگی شلنگ تخلیه، قطعی اتصالات درونی دستگاه مانند جت پمپ، ایرگاید و کابین است. 

ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ

باز شدن خودبه‌خود درب ماشین ظرفشویی

گاهی پیش می‌آید که ماشین ظرفشویی در حال کار است و یکباره درب آن جدا می‌شود. این مشکل به دلیل تاب‌برداشتگی و خرابی لولاها رخ می‌دهد. طبیعی است که هر چه سریع‌تر باید این مشکل حل شود. زیرا در غیر این صورت کل خانه‌تان را آب برمی‌دارد.

عدم گرمایش کافی آب

بدون شک مهم‌ترین عامل تمیزی ظروف، گرمایش کافی آب است. اصولا ماشین ظرفشویی به لوله آب گرم وصل نمی‌شود زیرا آب داغ به ظرف نمک و اتصالات داخلی آن آسیب وارد می‌کند. درنتیجه ماشین ظرفشویی به لوله آب سرد وصل است.  در چنین حالتی آب داخل دستگاه توسط المنت گرم می‌شود. گاهی المنت آسیب می‌بیند و در نتیجه ظرف‌ها تمیز نمی‌شوند. به طور کلی علت عدم گرمایش آب به دلیل خرابی المنت گرم‌کننده، ترمیستور، سوئیج اطمینان هیتر و برد الکترونیکی دستگاه است.

عدم خاموشی چراغ هشدار نمک یا جلادهنده

زمانی که نمک داخل ماشین ظرفشویی تمام می‌شود چراغ هشدار آن روشن می‌شود. تا زمانی که این بخش از ماشین ظرفشویی شارژ  نشود این چراغ خاموش نمی‌شود. البته باید این مخزن را به طور کامل پر کنید طوری که تمام بخش‌های آن را دربربگیرد. در صورتی که بعد از انجام کلیه این مراحل این چراغ هم‌چنان روشن ماند، باید اقدام به تعویض ظرف نمک کنید.

خرابی دکمه‌ها از ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ

گاهی پیش می‌آید که هرچه دکمه‌های ماشین ظرفشویی را فشار می‌دهیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این عامل به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  1. دکمه قفل کودک فعال باشد.
  2. دکمه‌ها فرسوده شوند.
  3. از دکمه‌ها بیش از اندازه استفاده شود.
  4. رطوبت به داخل دکمه‌ها وارد شود.

همان‌طور که مطالعه کردید ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلایل مختلف امکان از کارافتادگی دارد. برخی از این آسیب‌دیدگی‌ها را می‌توانید خودتان به سادگی در منزل حل کنید. با این‌حال برخی از عوامل را باید حتما یک تعمیرکار ماهر تعمیر و رفع کند. شما می‌توانید به کمک تکنسین‌های کارآزموده و ماهر مهدسرویس اقدام به تعمیر و رفع ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود کنید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *