مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

آیا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران را می شناسید؟

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

آیا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران را می شناسید؟

سوال خوبی است! اگر نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در شهر تهران دارید، درنگ نکنید. این مقاله را تا آخر بخوانید تا ما به شما بهترین نمایندگی های تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران را معرفی کنیم. یک بار برای همیشه، به شما کمک خواهیم کرد پاسخی که نیاز دارید را پیدا کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در منزل

 خودم میتوانم تعمیر کنم؟ این یک باور اشتباه است. هرگز به بدنه ی داخلی ماشین لباسشویی خود دست نزنید. برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود نیاز دارید با یک متخصص مشورت کنید و از او کمک بگیرید. کافی است تلفن خود را برداشته و با مهد سرویس تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت برای کمک به شما خواهند آمد.

  بدانید ماشین لباسشویی سامسونگ یک کار تخصصی و حرفه ای است. برخی مردم به اشتباه فکر می کنند در صورتی که با نمایندگی لوازم منزل خود تماس بگیرند، درگیر هزینه های زیاد می شوند. 

آیا ارزش دارد ماشین لباسشویی خود را برای تعمیر بدهیم؟

در صورتی که ماشین لباسشویی شما به تعمیر اساسی مانند موتور، وان یا گیربکس جدید نیاز دارد. اغلب بهتر است به جای تعمیر واشر، آن را تعویض کنید. یک تعمیر اساسی اغلب بیش از نیمی از قیمت یک واشر جایگزین هزینه دارد.

خدمات تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

کادر تخصصی مهد سرویس با به کارگیری جدید ترین متدها در تعمیرات قطعات معیوب، پاکسازی کامل لوله های تخلیه، رفع مشکل ماشین در پاکسازی لباس ها، عدم لرزش غیر عادی ماشین، تعمیر کلیدهای از کار افتاده در ماشین لباسشویی. عدم برق در بدنه ماشین، رفع مشکل جوش آب، تعمیرات در منزل، محل کار و… حامی لوازم خانگی شما می باشد.

بهترین قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

درواقع قیمت مشخصی وجود ندارد. اگر می خواهید هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را متوجه شوید، باید اول در نظر بگیرید که کدام قسمت ماشین شما خراب است. هزینه تعمیرات بسته به نوع خرابی ماشین لباسشویی، محل خرابی ماشین، چگونگی خرابی و شدت خرابی آن متغیر است.

اول؛ رفع خطای کلی ماشین لباسشویی سامسونگ

کد های خطا در ماشین های لباسشویی به نوعی خبر از یک خرابی و ایراد درونی می دهند. تعمیرکار ماهر ابتدا این خطاها را شناسایی و سپس به مشکل درونی آن پی می برد.

کارشناسان تعمیرات مهد سرویس دقیق می دانند هر یک از این خطاها متعلق به کدام قسمت دستگاه لباسشویی سامسونگ شما می باشد. پس با اطمینان به نظر آن ها، ماشین لباسشویی خود را به دستشان بسپارید.

دوم؛ موتور لباسشویی سامسونگ

اصلی ترین و مهم ترین بخش هر دستگاهی، موتور آن است. به عبارتی موتور یک دستگاه به منزله قلب آن می باشد و اگر قلب چیزی دچار ایراد شود، می توان گفت آن چیز یک مشکل اساسی دارد.

هنگامی که موتور ماشین لباسشویی خراب می شود، هیچ یک از اجزای داخلی و جزئی قادر به ادامه فعالیت موثر خود نیستند. بررسی اینکه موتور خراب در ماشین لباسشویی قابل تعمیر است یا خیر، به عهده تعمیرکار است. بعد از بررسی کلی دستگاه، این مسئله را برای شما روشن می کند.

سوم؛ شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ

شاید برای شما هم سوال پیش آید که شیر برقی دقیقا چیست؟ به نوعی وظیفه کنترل میزان آب سرد و گرم ورودی دستگاه را دارد. وقتی که در کنترل آب سرد ورودی، آب دچار یخ زدگی شود، باید گفت شیر برقی خراب است. این مشکل در شیر برقی ماشین لباسشویی رایج است.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

مثلا؛  به تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره کرد. فرض کنید برد ماشین لباسشویی شما خراب شده است. برد همانند موتور مهم ترین قطعه ماشین لباسشویی است. در صورت خرابی برد تمام قطعات برنامه ریزی ماشین لباسشویی بهم ریخته و از کار می افتد.

رایج ترین مشکل ماشین لباسشویی چیست؟

خب عدم تخلیه ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوید. در این حالت ممکن است یکی از موارد زیر ایجاد شود:

شلنگ یا پمپ تخلیه با یک لباس کوچک یا زباله گیر کند.

واشر خراب است و چرخه تخلیه، چرخش را به درستی درگیر نمی کند.

چرا تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ مهم است؟

 می دانید به علت گستردگی و تنوع ماشین لباسشویی سامسونگ در بازار، بسیار مهم است برای تعمیر این دستگاه، متخصص با نوع آن آشنایی کامل داشته باشد.  اتومات است یا غیر اتومات و یا حتی نیمه اتومات، دستگاه در چه مدلی است و… پاسخ صحیح به پرسش هایی از این قبیل می تواند به طور کامل اطلاعات لازم را به تکنسین مربوطه بدهد.

تیم فنی مهد سرویس مفتخر است که می تواند جزو بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران باشد. می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در این زمینه با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید و بهترین خدمات را تحویل بگیرید

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *