مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران

بوش یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و… در جهان می باشد که از نظر کیفیت و کارایی آن زبان زد همگان است.در این مقاله می خواهم شما را با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش  آشنا کنم لطفا با ما همراه باشید.

در مورد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران بدانید!

یکی از مهم ترین کشورهایی که مونتاژ این برند در آن انجام می شود. کشور ترکیه است که سالیان سال اقدام به انجام مونتاژ محصولاتی همچون ماشین لباسشویی بوش در این کشور می شود.

مزایا و امکانات ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

اگر توجه کنید لباسشویی بوش را در مدل های متنوعی خواهید دید.

یکسری از امکانات در تمامی انواع مدل های آن به طور یکسان وجود دارد که به عنوان مزایای ماشین لباسشویی بوش محسوب می شوند و عبارتند از:

    • صدای کم و بدون لرزش هنگام کار .

    • استفاده از قطعات با کیفیت و افزایش عمر مفید دستگاه.

    • طراحی زیبا و منحصر به فرد بر اساس سلیقه کاربر.

    • صرفه جویی در مصرف انرژی ها به هنگام استفاده به عنوان مثال این دستگاه با تنظیم هوشمندِ حجم لباس ها میزان آب مورد نیاز آن ها را استفاده می کند نه بیشتر!

    • امکان استفاده از برنامه شست شوی کوتاه مدت.

    • استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته مطابق با فناوری های جهانی.

    • دارای مدل های تسمه دار و بدون تسمه.

    • امکان افزودن  لباس ها در میان برنامه و پس از راه اندازی دستگاه.

    • برخورداری از درصد خرابی و آسیب پایین.

از معایب ماشین لباسشویی بوش چه می دانید؟!

در کنار خصوصیات برتر یک برند بهتر است معایب آن را نیز بررسی کرد . تا با اطمینان بیشتر بتوانیم به انتخاب و خرید دستگاه مد نظر خود بپردازیم. برخی از معایب این دستگاه را به صورت زیر بیان کرده اند:

    • از کار افتادگی درب دستگاه یا قفل آن.

    • عدم اجرای برنامه شستشوی دستگاه.

    • عدم کارایی لباسشویی بوش.

    • عدم چرخش دیگ دستگاه.

    • عملکرد نامناسب جهت آبگیری و یا برعکس تخلیه آب.

    • از کار افتادن کلیدها روی پنل.

    • مشاهده ارورها.

در مورد نمایندگی بوش در تهران بیشتر بدانید!

بوش یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در دنیا محسوب می شود. به دلیل قیمت بسیار مناسب، طول عمر و کیفیت بسیار بالا توانسته همیشه در صدر پرفروش ترین مدلهای لباسشویی در دنیا قرار گیرد.

اگر شما نیز قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید بهتر است. بدانید که شرکت بوش محصولات خود را در چند خانواده تقسیم میکند.

اما از نظر امکانات و برنامه های شستشو با هم متفاوت هستند که باعث ایجاد تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش بین مدل های مختلف می گردد . پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود دارید بهتر است در ابتدا با سری های آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که در کدام سری به دنبال مدل مورد نظر خود بگردید .

و بعد از آن برای اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با بهترین قیمت را انتخاب کنید. باید با تکنولوژی و برنامه های شستشو به خوبی آشنا باشید تا بدانید کدام یک از آنها برای شما کار آمد است و شما به آن نیاز دارید.

بوش، در حقیقت نیازی به تعریف و تمجید ندارد و با این سابقه طولانی و رضایتی که برای مشتریان ایجاد کرده‌است، به خودی خود گویای همه چیز است.

به طور مثال یکی از مزیت های این برند این است که، اگر در صورت بروز ایرادی، ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر داشته باشد. کلی شرکت تعمیراتی است که می تواند تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما را انجام دهد.

نگهداری لباسشویی بوش را یاد بگیرید!

برای نگهداری ماشین لباسشویی بوش، می‌توانید به توصیه‌های زیر عمل کنید:

    1. تمیزکاری دوره‌ای: بهتر است برای جلوگیری از رسوبات و کثیفی‌های داخلی ماشین لباسشویی، دوره‌ای آن را با یک محلول تمیزکننده‌ی خاص برای ماشین لباسشویی شستشو دهید.

    1. پاکسازی درب و سیل درب: درب و سیل درب ماشین لباسشویی بوش را پس از هر بار استفاده با یک حوله تمیز پاک کنید.

    1. پاکسازی فیلتر: فیلترهای ماشین لباسشویی را به صورت دوره‌ای پاکسازی کنید. برای این کار، فیلتر را باز کنید و آن را با آب جاری شستشو دهید.

    1. استفاده از مواد شوینده مرغوب: برای شستشو لباس‌های خود، از محصولات شوینده با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا از خراب شدن ماشین لباسشویی جلوگیری کنید.

    1. استفاده از دمای مناسب: برای شستشو لباس‌ها، دمای مناسب را رعایت کنید. برای هر نوع پارچه، دمای خاصی معین است که باید رعایت شود.

    1. جلوگیری از بوی بد: برای جلوگیری از بوی بد در ماشین لباسشویی بوش، در انتهای هر دوره شستشو، درب ماشین لباسشویی را باز کنید. و آن را به مدت کوتاهی باز بگذارید تا هوا برای خشکی  لباس‌ها به داخل ماشین جریان پیدا کند.

    1. عدم بارگذاری بیش از حد: برای جلوگیری از خرابی ماشین لباسشویی بوش، توجه داشته باشید. که بارگذاری بیش از حد به آن آسیب می‌رساند. بهتر است حداکثر ۲/۳ ظرفیت ماشین لباسشویی بوش را پر کنید.

جهت آشنا شدن با نحوه ی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و شرایط استفاده کردن از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران با ما همراه باشید.

دفتر مرکزی 

 ۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۵

۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۶

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *