مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران، جایگاه برتری در بازار دارد!

در حال حاضر در ایران لوازم خانگی برند بوش به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند. خواهان و طرفداران زیادی در بازار لوازم خانگی پیدا است.

یکی از این کالاهای پر طرفدار جاروبرقی می باشد که جاروبرقی های این برند نسبت به سایر برندهای موجود در بازار معمولا قیمت بالاتری دارند. و همچنین دارای قدرت مکش بهتر و سطح سر و صدای پایینتری می باشند.

در این مقاله می خواهم شما را با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران، آشنا کنم لطفا ما را همراهی کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

در مورد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران بیشتر بدانید!

جاروبرقی بوش اصل، ساخت کشور آلمان است.

در تولید جاروبرقی‌ های بوش آلمان، به روزترین فناوری‌ها به کار گرفته می‌شود.

به هنگام تولید جاروبرقی‌ های بوش اصل، کیفیت مواد و کارایی جاروبرقی، قدرت موتور، زیبایی، لوازم جانبی بسیار کاربردی، همه و همه به بهترین نحو لحاظ شده‌اند و این کالا را در رده پرفروش ترین کالای لوازم خانگی در ایران و جهان تبدیل کرده است.

چرا جاروبرقی بوش بخریم؟

جاروبرقی بوش از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در تمامی دستگاه‌های خود، از بهترین و به روز ترین تکنولوژی ها بهره جسته است.

تنوع رنگ، اندازه، قدرت مکش متفاوت از فاکتورهایی هستند که منجر به تولید جاروبرقی های متعدد این شرکت شده‌اند که افراد با سلیقه های متفاوت و شرایط اقتصادی گوناگون، امکان خرید یک دستگاه جاروبرقی بوش اصل و با کیفیت را خواهند داشت. 

کلیک کنید: نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران

مزیت های جاروبرقی بوش در تهران را بشناسید:

موتور قدرتمند جاروبرقی بوش

موتورهای بسیار قدرتمند طراحی شده‌اند و با از بین بردن مقاومت هوا، جریانی قوی جهت تمیزکاری موثرتر ایجاد می‌کند.

در واقع قدرت بالای موتور کمک شایانی به راحت‌تر شدن کار سخت و طاقت‌فرسای جاروکشیدن می‌کند و با یکبار حرکت پارویی، تمام سطح تمیز و پاکیزه می‌شود.

همچنین، قدرت موتور بالای جاروبرقی بوش، این امکان را فراهم می کند که برای تمیزکاری خانه های بزرگ، که لازم است دستگاه مدت زمان بیشتری روشن باشد، بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

کم صدا بودن جاروبرقی بوش

دیگر ویژگی های جاروبرقی های بوش کم صدا بودن آن است.

جاروبرقی کشیدن کاری زمان‌ بر و سخت است که گاهی خارج از حوصله است.

اما اگر بتوانید این کار را با یک فعالیت مورد علاقه تان، همچون گوش دادن به موسیقی همراه کنید. برایتان دلچسب‌تر و راحت‌تر می‌شود.

با کمک جاروبرقی بوش می‌توانید همزمان جارو بکشید و آهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید و زمزمه کنید. و به لطف کم صدا بودن دستگاه، در هر ساعتی از شبانه روز بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت برای همسایگان، جاروبرقی بکشید.

مصرف انرژی جاروبرقی بوش

شرکت بوش، این غول صنعت لوازم خانگی، دوستدارمحیط زیست و همواره در تولید و طراحی کالاهای خود، بهینگی مصرف انرژی را در نظر دارد.

جاروبرقی های بوش نیز، از این ویژگی برخوردارند و کم مصرف طراحی شده‌اند.

پس با خرید آنها، نه تنها به اقتصاد خانواده کمک می‌شود، بلکه کمک شایانی به حفظ محیط زیست صورت می‌گیرد.

فیلترهای جاروبرقی بوش

در جارو برقی بوش فیلتر ULPA یا HEPA طراحی شده است که قابل شستشو است و برای افراد آلرژیک بسیار مناسب است چراکه از نفوذ گرد وغبار به بیرون دستگاه، جلوگیری می‌کند و تا 99.99 % کارایی دارد.

برای اطلاعات از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران، سایت مهدسرویس را انتخاب کنید.

در مورد بودجه جاروبرقی بوش:

اکثر افراد در هنگام خرید یک وسیله برای خود و یا منزل اولین موردی که به ذهنشان می آید. میزان بودجه ای است که جهت خرید یک محصول کنار گذاشته اند.

شما با توجه به میزان بودجه و مهم تر از آن برند مناسب می توانید یک جاروبرقی ای که نسبت به بودجه ی شما کارایی داشته باشد را انتخاب کنید.

برند بوش در تولید جاروبرقی بسیار تنوع به خرج است و  میتوان بیان کرد که نسبت به میزان و اندازه ی هر بودجه ای جاروبرقی طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است.  

در مورد وزن جاروبرقی بوش

نکته ی بعدی در هنگام خرید جاروبرقی توجه به وزن آن می باشد.

برخی از جاروبرقی ها دارای وزن بدن یا لوله سنگینی هستند. که کار نظافت را دشوار و خسته کننده می کنند و به مرور به دست، کمر و سایر اعضای بدن آسیب می زند.

بنابراین هنگام خرید باید به وزن جاروبرقی بوش توجه کنید.مناسب توان شما باشد و به مرور زمان به شما آسیب نزند زیرا استفاده از جاروبرقی به دلیل این می باشد. که شما از جارو کشیدن به سبک قدیمی دست بردارید. و روش مدرن را جایگزین کنید و به کمر و دست خود آسیب کمتری وارد کنید. 

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *