مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه هایتان نیاز به جاروبرقی دارید.

و شما با انتخاب جاروبرقی زیمنس امکانات و فناوری های مختلفی را تجربه کردید.

 در این مقاله به بررسی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران، ویژگی ها و مزایای آن ها می پردازیم. پس لطفا با ما همراهی کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

در مورد جاروبرقی زیمنس بیشتر بدانید!

هدف اصلی این است که تعمیر کف خود را تا حد امکان آسان کنید.

آیا می دانستید. که زیمنس اولین مدل خود را در سال 1906 با به اصطلاح “پمپ dedusting” به بازار عرضه کرد؟

بعد از جنگ جهانی دوم در دهه 1950 و 1960 جاروبرقی های قابل حمل شروع به گسترش در همه جا کردند.

حتی امروز ، زیمنس همچنان به تنظیم استانداردهای تمیزی با فن آوری های نوآورانه ادامه می دهد.

نسل جدید جاروبرقی های زیمنس قدرتمند و دارای انرژی می باشد.

جاروبرقی زیمنس مکش ندارد!

درصورتیکه مکش جاروبرقی زیمنس کم است. و جاروبرقی مکش خوبی نداشته و گرد و خاک و زباله را به خوبی جمع نمیکند. دلایل زیر را چک نمائید.

  • برس جاروبرقی زیمنس ، مسدود و میبایست تمیز شود. یا برخی اوقات سری جاروبرقی زیمنس شکستگی دارد. به خوبی مکش انجام نمی شود. در این صورت باید پارویی جاروبرقی زیمنس را تعویض نمائید.
  • لوله تلسکوپی جاروبرقی زیمنس، مسدود . چیزی داخل آن فشرده است. تلسکوپی را تمیز نمائید.ضمنا چک کنید. لوله تلسکوپی به خوبی از قسمت اتصالات به پارویی و زانویی چفت شده باشد.
  • لوله خرطومی جاروبرقی زیمنس، کیپ شده و احتمالا چیزی داخل لوله خرطومی گیر  کرده باشد که در این صورت اجازه مکش را به خوبی به موتور جاروبرقی نخواهد داد. لوله خرطومی جاروبرقی را از لحاظ پارگی و سوراخ بودن چک نمکوده تا مطمئن شوید. لوله نشتی هوا نداشته باشد و جاروبرقی با قدرت مکش کند. ضمنا لوله خرطومی را از محل چفت به کوپل سر جاروبرقی و نیز زانویی چک کنید.
  • جاروبرقی زیمنس از لحاظ قدرت مکش روی درجه مناسب تنظیم است.
  • فیلتر پشت پاکت جاروبرقی زیمنس ، کثیف و به علت وجود گرد و خاک و آشغال روی آن جلوی مکش برقدرت جاروبرقی گرفته شده است. و به این علت جاروبرقی زیمنس مکش ندارد. فیلتر جلوی موتور جاروبرقی زیمنس را تمیز نموده. در صورت امکان آن را تعویض نمائید.
  • فیلتر هپا جاروبرقی زیمنس کثیف میباشد. و لذا هوا به راحتی از قسمت پشت جاروبرقی خارج نمیشود و در نتیجه جاروبرقی زیمنس مکش ندارد. فیلتر هپا جاروبرقی زیمنس را تمیز نموده. در صورت امکان تعویض نمائید.
  • پاکت جاروبرقی زیمنس بیشتر از حد لازم پر است. همیشه دقت فرمائید. بیش از دو سوم ظرفیت پاکت جاروبرقی زیمنس پر نشود. توجه شود که به هیچ وجه از پاکت دائمی برای جاروبرقی زیمنس استفاده نگردد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

در مورد تعمیرات جاروبرقی زیمنس:

کلید روشن خاموش جاربرقی زیمنس ایراد دارد

اگر کلید روشن و oاموش جاروبرقی زیمنس کار نمیکند و با فشار دادن آن جاروبرقی روشن نمی شود ، یا مسکروسوئیچ زیر کلید ایراد دارد و یا کلید از قسمت زیر شکسته است.

با مهد سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران تماس بگیرید.

جاروبرقی زیمنس صدای زیادی می دهد

یکی از خرابی های که بسیاری از مشتریان به خاطر آن برای تعمیر جاروبرقی زیمنس مراجعه می کنند. صدای زیاد جاروبرقی زیمنس میباشد.

از دلایل صدای زیاد جاروبرقی زیمنس موارد زیر میباشند.

فیلتر موتور جاروبرقی زیمنس

 موتور جاروبرقی زیمنس ، با ایجاد مکش ، گرد و خاک و آشغال از روی زمین جمع و همه را داخل پاکت جاروبرقی  زیمنس خواهد فرستاد، اگر کیسه جاروبرقی زیمنس با مخزن به درستی در محل خود قرار نگرفته باشد، احتمال دارد که گرد و خاک  وارد موتور شده و باعث آسیب جدی به موتور جاروبرقی گردد.

به منظور جلوگیری از وارد شدن گرد و خاک به داخل موتور جاروبرقی زیمنس، قبل آز موتور یا در پشت پاکت جاروبرقی فیلتری قرار گرفته است.

قطعا تمیز بودن فیلتر جلوی موتور جاروبرقی زیمنس به منظور سهولت گردش هوا و افزایش مکش جاروبرقی میبایست. این فیلتر همیشه تمیز باشد. در صورت امکان هر ۲ الی ۳ ماه یکبار تعویض گردد.

دفتر مرکزی 

 ۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۵

۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۶ 

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *