مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

یخچال ساید بای ساید سامسونگ با سیستم خنک کننده قدرتمند

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ با سیستم خنک کننده قدرتمند

یخچال ساید بای ساید سامسونگ دارای کارایی پیشرفته‌ای و هوشمندی است و این باعث مورد توجه قرار گیری بسیار آن می شود. به طورمعمول یخچال ساید سامسونگ با داشتن تجهیزات به روز باعث بی نیازی و مجهزی آشپزخانه‌ ی شما می‌گردد. لازم به ذکر است که یخچال های ساید سامسونگ کاملا مجهز اند که باعث میشود حجم گسترده‌ای از مواد غذایی را در برگیرد. و در نهایت بهترین فضا را جهت نگه داری و مراقبت از محتویات غذایی آماده می‌نماید.

برند سامسونگ

امروزه بسیاری از مردم حجم گسترده ای از وسایل کمپانی سامسونگ را به دلیل کیفیت بالا و هوشمندی آنها استفاده میکنند .

یخچال ساید بای ساید سامسونگ بیشترین فروش‌ از محصولات این برند را در سراسر جهان را دارا است و قیمت آن دارای ارزش همیشه بالا و نسبتا عالی میباشد.

همچنین با توجه به ارائه امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه هستند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

همانطور که میدانید این دستگاه از نظر قسمت داخلی فضای ذخیره سازی هوشمندی‌ که دارد. و همچنین با داشتن شلف‌های متنوع و قفسه‌های با حجم وسیع، باعث که شما محتویات غذایی خود را مناسب با نوع آنها در جای مخصوص قرار دهید. تا طعم و بوی مواد غذایی نگهداری بشود. و حالت رطوبت و شادابی اولیه آن همچنان ماندگار باشد.

این تراشه‌ها  با طراحی زیبایی که دارد، از فناوری و درب Door in Door  پشتیبانی میکند. و همه ی نگاه را به سمت خود متمایل می‌کنند. و همینطور باعث تشکیل فضای هوم بار می شوند.

جالب توجه است که درب دور این دور به وجود آمده از یک پنل شیشه‌ای که بدون نیاز باز کردن درب اصلی دسترسی کاربران به اقلام غذایی را به راحتی فراهم میکند. و در کاهش مصرف انرژی بسیار نقش مهمی داشته است. همچنین میتوانیم بگوییم بدنه‌ی این یخچال‌ها به طور کامل محکم و مقاوم در برابر عوامل بیرونی  است. و با استفاده‌ی دراز مدت از آن همچنان کیفیت اولیه‌ی خود را حفظ می‌نماید.

این مدل دارای نسل جدیدی از موتور اینورتر بازدهی و در نهایت کارایی دستگاه شما را ارتقاء می‌دهد. و در کمترین صدا دارای یک راندمان عالی میباشد.

جالب توجه است که خلاقیت و نوآوری که در ظاهر یخچال به وسیله ی این قطعه زیبا به وجود می آید، باعث میشود. که این دستگاه خوش استایل و مدرن بودن بوده باشد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید سامسونگ

  • لازم به توجه است که این یخچال با توجه به اینکه دارای برچسب انرژی +A بوده دارای مصرف سالیانه‌ی فقط ۴۹۰ کیلووات می‌باشد، این دستگاه در لیست یخچال‌های کم مصرف قرار میگیرد.
  • وجود موتور اینورتر ( Inverter ) سامسونگ یکی از دلیل مهم  کم مصرفی این یخچال ساید بای ساید، میباشد.
  • با کاهش اصطکاک داخلی، این موتور می‌تواند از مصرف انرژی کم میکند و همینطور قدرت خنک کنندگی بسیار زیاد آن به ماندگاری مواد غذایی شما کمک می‌کند.
  • از دیگر ویژگی های مهم این یخچال سامسونگ همانطور که در بالا گفتیم داشتن ظاهر زیبا همراه با آبریز و یخ ساز بر روی درب آن اشاره کرد.
  • لازم به گفتن است که، آبریز این دستگاه دارای یک پدال با دوام طولانی است. و همچنین اندازه‌ی استاندارد این قسمت به این صورت است. که میتوانید لیوان بزرگ یا پارچ پر از آب و یخ بر روی آن قرار دهید.
  • لازم به توجه است که داخل این یخچال کشو و طبقات زیادی برای قرار انواع ظروف مواد غذایی به صورت مرتب و منظم تعبیه است.

فیلتر تصفیه‌‌ای ساید سامسونگ

توجه نمایید که این قطعه مهم هوای فعال درون یخچال شما را به آسانی گرفته. و با اعمال تاثیراتی بر آن منجر میشود. که هوای استرلیزه را در یخچال به گردش درمیاورد تا در آخر محیط شما کاملا بهداشتی بشود.

سیستم خطایاب هوشمند در یخچال ساید بای ساید سامسونگ 

جالب است بدانید که سیستم خطایاب هوشمند در یخچال ساید بای ساید سامسونگ تمامی مشکلات پیش آمده برای یخچال را ابتدا تشخیص می‌دهد. و پس از آن استفاده کننده را مطلع می‌سازد تا درنهایت در سریعترین زمان ممکن از پیداشدن مشکلات جدی برای یخچال شما جلوگیری میکند.

در جهان هوشمند امروز فناوری Smart thinQ در یخچال ساید بای ساید سامسونگ حضور دارد. تا به صورت آسان زمانی که کاربران به یخچال خود دسترسی ندارند، بتوانند از راه دور مدیریت یخچال خود را انجام دهند .

کمپرسور یخچال های ساید بای ساید چیست و به چه صورت کار میکند؟

خوب است بدانید که کمپرسور یا Compressor یکی ا ز مهم ترین قسمت های هر یخچال موتور آن بوده است و همه ی فعالیت های یخچال شامل میشود.

در محصولات سامسونگ شما میتوانید شاهد وجود داشتن موتور قدرتمندی بوده باشید، که ساخته شده از یک کمپانی مشهور سامسونگ میباشد. و میتوان گفت که از محصولات بی مانندی میباشد که در تولید یخچال های ساید بای ساید تغییرات بسیاری را به وجود آورده است.

به عنوان مثال کمپرسور اینورتر دیجیتال یخچال سامسونگ RS50 سی فوت به واسطه ی حذف کردن قسمت های اضافی در بخش های داخلی میزان اصطکاک را کم میکند. که این خود منجر به روان تر شدن حالت موتور میشود. و درنتیجه در قسمت داخلی موتور سر و صدا و سایش کم میشود. و موتور بدون هیچ گونه نویزی فعالیت خود را کرده  و آرامش محیط شما را ضمانت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برعکس  موتور های قدیمی این موتور متوقف نمی شود. و این خود باعث کم شدن اتلاف در انرژی خواهد شد.

در چه شرایطی یخچال فریزر سامسونگ نیاز به ریست پیدا میکند؟

توجه داشته باشید که به صورت عادی به هیچ عنوان نباید یخچال ساید بای ساید سامسونگ خود را ریست نمایید.

در بعضی از شرایط ویژه شما مجبور به ریست کردن یخچال فریزر خود می‌شوید.

همچنین لازم است که قبل از ریست کردن یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ، ارور یا کد خطای مورد نظر را حتما یادداشت فرمایید.

به این ترتیب، می‌توانید بفهمید که آیا دستگاه شما نیاز به ریست پیدا کرده یا خیر.

شرایطی که دستگاه شما نیازمند ریست میباشد شامل موارد زیر است:

  • به وجود آمدن دمای غیرواقعی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ
  • یکی از LEDهای صفحه نمایش روشن شده و در حالت چشمک زدن بوده باشد.
  • روی صفحه دیجیتال یخچال فریزر خود، به طور معمول یک کد خطا به وجود آمده که شما را واجب کرده است که حتما آن را  ریست کنید.
  • در زمانی که برق دستگاه شما قطع شده بود.
  • در هنگام باز گذاشتن بیش از حد درب

کلیدهای صفحه نمایش یخچال فریزر سامسونگ

قبل از آشنایی با شیوه های ریست یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ، خوب است که حتما با کلیدهای صفحه نمایش این دستگاه آشنا بشوید.

در این قسمت به شما عزیزان بعضی از مهم‌ترین کلیدهای صفحه نمایش ساید بای ساید سامسونگ را معرفی کرده ایم:

  • کلید Energy Saver که وظیفه ی ذخیره کردن این انرژی دستگاه را داشته است.
  •  
  • کلید Power Freeze که برای فریزکردن سریع مواد غذایی طراحی شده که با به کار بردن این دکمه، مواد غذایی داخل فریزر به سرعت منجمد می‌گردد.
  •  
  • با فشردن کلید Alarm / Reset Filter شما می‌توانید فیلتر آب یخچال خود را پس از عوض کردن، در هر زمانی ریست نمایید و آلارم‌های خود را فعال یا غیرفعال کنید.
  •  
  • جهت غیرفعال کردن یخ‌ریزی دستگاه کلید Ice Off / Child Lock را به کار ببرید.
  •  
  • اگر کلید Lighting شما فعال شود، لامپی که در قسمت آب‌ریز و یخ‌ریز وجود دارد، همیشه روشن می‌ماند. ولی در صورتی که غیرفعال بشود، لامپ بخش یخ‌ریز تنها موقع فشاردادن پدال آبسردکن روشن می‌گردد.
  •  
  • در صورتی که می‌خواهید یخچال شما سرمای بیشتری را در مدت زمان کوتاهی تولید کند.میتوانید از کلید Power Cool استفاده نمایید.
  •  
  • برای تولید کردن یخ خردشده از کلید Crushed Ice و برای تولید کردن یخ قالبی Ice Cube را روشن نمایید.
  •  
  • در صورتی که اقدام به ریست کردن فیلتر یخچال یا غیرفعال کردن هشدار فیلتر دارید، حتما باید از کلید Filter استفاده نمایید.

پیکربندی یخچال فریزر های سامسونگ شامل موارد زیر میباشد:

  • یخچال فریزر بالا پایین (تشکیل شده از دو درب بوده است که درحالت نرمال به شکل عمودی طراحی می گردد و قرار گیری فریزر هم در بالا یا پایین بستگی به نوع مدل ها می تواند متفاوت بوده باشد.)
  •  
  • یخچال فرنچ (فرانسوی) – (جالب توجه است که درب های ساید بای ساید، در قسمت بالای یخچال و در پایین هم فریزر به شکل کشو طراحی میگردد.)
  •  
  • یخچال های ساید بای ساید ( جالب توجه است که در یخچال های ساید بای ساید درب ها در کنار هم طراحی می شوند که به وسیله یک خط عمودی قسمت فریزر و یخچال از هم جدا میشوند.)
  •  
  • یخچال های ساید بای ساید مدل دور این دور
  •  
  • یخچال های ساید بای ساید مدل دور این دور Touch Screen
  •  
  • یخچال های دو قلو
سیستم های خنک کننده Twin Cooling Plus

یکی از سیستم ها در یخچال سامسونگ سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus میباشد که جلوگیری از نوسانات دما تا حدود زیادی میکند.

این سیستم خنک کننده باعث میشود که مواد غذایی و سبزیجات و میوه های شما تا 70 درصد رطوبت خود را نگه دارد. در صورتی که یخچال های معمولی شما تنها 17 درصد رطوبت را حفظ رطوبت میکند.

همچنین بوهای نامطبوع را کاملا پاک میکند.

داشتن انعطاف پذیری در قفسه ها

جالب توجه است که یخچال سامسونگ به دلیل مجهز به قفسه های دارای انعطاف و قابل تنظیم، این امکان وجود دارد. که به سادگی فضای کافی را برای ذخیره و نگهداری اقلام های بلند و استوانه ای میباشد.

تفاوت های اصلی یخچال ساید بای ساید با یخچال فریزر دو قلو سامسونگ:

یکی از تفاوت های مهم این است که، یخچال های ساید بای ساید به شیر آب شهری وصل میشود. و شما دسترسی به آب سرد کن و دارای یخساز اتوماتیک است ولی مجهز شده به آب سردکن هستند.

همچنین از لحاظ طراحی یخچال های ساید بای ساید به روز تر و شیک تر از یخچال های دوقلو بوده و همینطور میتوان گفت. یخچال های دوقلو به فضای بزرگتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید نیاز داشته است.

لازم به توجه است که، یخچال فریزر دوقلو دارای دو موتور به صورت جدا هستند. و در نتیجه مصرف انرژی آن نسبت به ساید بای ساید بیشتر میباشد

خرید و قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ در تهران

در صورتی که به دنبال یک یخچال ساید بای ساید که تمامی ویژگی ها همچون متصلی به آب شهری را داشته و همچنین دارای قیمت بسیار خوبی بوده. و شما توانایی خریدن آن را داشته باشید. بدون هیچ گونه تردید یخچال ساید بای ساید سامسونگ برای شما می تواند بهترین انتخاب می باشد.

 لازم به ذکر است که این فرشگاه دارای سالها سابقه در خرید و فروش لوازم خانگی بوده است و در تمام طول هفته وبه صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان و راهنمای شما در انتخاب بهترین محصول هستند.

این تیم اصل بودن تمامی محصولات خود را ضمانت مادام العمر کرده و برای مشتریان عزیز یک خرید عالی را به ارمغان می آورد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در تهران

برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در تهران، می توانید از طریق وب سایت رسمی سامسونگ اقدام کنید.

در بخش “نمایندگی های تعمیراتی” این وب سایت، می توانید با وارد کردن نام شهر تهران و نوع محصول، فهرستی از نمایندگی های تعمیراتی سامسونگ را در تهران مشاهده کنید.

همچنین، می توانید با تماس با شماره تلفن پشتیبانی سامسونگ در ایران، نمایندگی تعمیراتی مورد نظر خود را پیدا کنید.

دفتر مرکزی مهد سرویس

 ۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۵

۰۲۱۶۶۹۵۷۳۱۶ 

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *