مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در غرب تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در غرب تهران

یخچال ساید بای ساید سامسونگ به عنوان یک محصول محبوب در آشپزخانه‌ی بسیاری از ایرانی‌ها وجود دارد. به همین دلیل تعمیرات آن نیز اهمیت پیدا می‌کند. امروزه مراکز متعددی برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند. هرچه پراکندگی مراکز تعمیر در سطح شهر بیشتر باشد یخچال با سرعت بیشتری تعمیر میشود. در این مقاله قصد پرداختن به ویژگی این مراکز داریم.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید هر محصولی بعد از مدتی استفاده و در طول زمان دچار استهلاک می‌شود. در کنار این امر عدم رعایت اصول درست نگهداری از یخچال و در معرض نوسانات برق قرار گرفتن عامل دیگری بر آسیب دیدن آن است. در چنین حالتی تنها کاری که می‌توان کرد، انجام تعمیرات است.

امروزه مراکز بسیاری برای تعمیر لوازم خانگی وجود دارد و دقیقا همگی آن‌ها دست به تعمیر برندهای مختلف یخچال می‌زنند. در حالی که دستگاه با دستگاه و برند با برند متفاوت است. به همین دلیل لازم است پیش از تعمیر هر دستگاه از هر برندی ابتدا به طور کامل آن را شناخت. در چنین حالتی است که می‌توان با اطمینان اقدام به تعمیر آن کرد. به همین دلیل یخچال تعمیری تخصصی نیاز دارد و نباید از کنار آن ساده گذشت.

به عبارت دیگر، برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه و آسیب دیدن بیش‌تر یخچال باید نهایت دقت را در تعمیر داشت. از این‌رو باید پیش از سپردن یخچال خود به تعمیرکار از پیشینه و سابقه‌اش اطلاعات  کافی به دست آوردید. به همین دلیل بهتر است سراغ نمایندگی‌ها و مراکز معتبری  بروید.

چه زمانی باید اقدام به تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ کرد؟

لازم است در صورت بروز هر یک موارد زیر خیلی سریع اقدام کنید.

زمانی که موتور آسیب دیده باشد؛

میزان دمای یخچال بالا برود و به اندازه‌ی کافی خنک نکند؛

میزان گاز یخچال کاهش پیدا کند؛

یخچال، صدای آزاردهنده‌‌ای تولید کند؛

برد یا اپراتور یخچال دچار آسیب شود؛

هنگامی که لوله‌ی گاز یخچال مسدود شود؛

لاستیک دور در یخچال از بین رفته باشد؛

و… .

ویژگی‌های مراکز تعمیر یجچال ساید بای ساید سامسونگ

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد نمی‌توان به هر مرکز تعمیری اعتماد کرد. درواقع برای انتخاب بهترین مرکز باید معیارهایی را در نظر گرفت. در ادامه به ویژگی‌هایی که یک مرکز تعمیر  باید داشته باشد می‌پردازیم.

  • نزدیکی مرکز
  • برخورداری از کارشناسان مجرب
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارائه خدمات با قیمت منصفانه
  • ارائه گارانتی بعد از تعمیرات
  • داشتن سرعت در ارائه خدمات
  • مرکز تعمیر چه خدماتی ارائه می‌کند؟

هرچه مرکز، به محل زندگی شما نزدیک باشد بهتر است. زیرا زمان و سرعت بالا  در تعمیر یخچال امر مهمی است. در غیر این صورت امکان خراب و فاسد شدن موادغذایی داخل یخچال بسیار بالاست. 

این مرکز بدون داشتن کارشناسان و تعمیرکاران کاربلد و مجرب راه به جایی نخواهد برد. در واقع اولین نکته‌ای که باید هنگام پیدا کردن مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در نظر گرفت داشتن کارشناسان کارآزموده است.

گاه پیش می‌آید که نیاز به تعویض قطعات می‌شود. در چنین حالتی برخی تعمیرکاران از قطعات تقلبی به اسم قطعات اورجینال استفاده می‌کنند. از این نظر باید حواس خود را هنگام انتخاب مرکز جمع کنید.

خراب شدن وسیله‌ی مهمی مانند یخچال به اندازه‌ی کافی کاربر را  از نظر ذهنی آشفته می‌کند. از این‌رو هر چه ارائه خدمات تعمیر با قیمت منصفانه‌تر باشد آسودگی خاطر بیش‌تری نصیب کاربر می‌شود.

امروزه برخی از مراکز  پس از اتمام فرآیند تعمیرات، گارانتی ارائه می‌دهند و از این نظر خیال مصرف‌کننده نیز راحت می‌شود.

یخچال جزء وسایل مهم آشپزخانه است و به نوعی طراوت و تازگی آشپزخانه بستگی زیادی به یخچال دارد. از این‌رو در صورت خراب شدن این  وسیله‌ی مهم و حیاتی لازم است تا به سرعت تعمیر شود. به همین دلیل این مرکز باید در ارائه‌ی خدمات سرعت داشته باشد.

چه خدماتی در مراکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ ارائه می‌شود؟

تعمیر و تعویض موتور

تعویض لاستیک دور درب یخچال

شارژ گاز یخچال

تعمیر کمپرسور

تعویض و تعمیر برد

تنظیم دمای یخچال

از بین بردن صدای آزاردهنده

و… .

مهد سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در شهر تهران محسوب می‌شود. این مرکز با داشتن پرسنل مجرب و کارشناسان دوره‌دیده سال‌هاست که در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

از این‌رو در صورتی که یخچال شما نیاز به تعمیر دارد؛ می‌توانید بدون نگرانی آن را به دست تعمیرکاران ماهر ما بسپارید. 

ضمن این‌که از نظر مکانی نیز هیچ‌گونه محدودیتی برای ما وجود ندارد و هر کجای شهر که باشید می‌توانید روی دانش و تخصص تیم ما حساب کنید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *