مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

یخچال ساید بای ساید سامسونگ و ویژگی‌های آن

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ و ویژگی‌های آن
168
31 مرداد 1402
طیبه ثابتی

امروزه بسیاری از مردم، به شکل گسترده از محصولات کمپانی سامسونگ استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیت محصولات این کمپانی کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی روز در تولید و طراحی آن‌ها است. در این میان یخچال ساید بای ساید سامسونگ،  بیشترین میزان فروش‌ را در بین محصولات این برند در سراسر جهان دارد. این محصول با توجه به امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. در طراحی این نوع از یخچال خلاقیت و نوآوری، اصل اساسی به شمار می‌رود و از این رو  دارای ظاهری خاص و مدرن است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به این محصول بپردازیم.

معرفی این محصول از برند سامسونگ

در رابطه با یخچال ساید بای ساید سامسونگ باید گفت که این یخچال دارای طراحی پیشرفته‌ و هوشمندی است. به همین دلیل این محصول از همان ابتدا بسیار مورد توجه قرار گرفت. آن‌چه‌که در وهله‌ی اول توجه خریداران را جلب می‌کند، فضای گسترده و سیستم مجهز این یخچال  است. این ویژگی باعث می‌شود حجم گسترده‌ای از مواد غذایی در آن جا شود.

لازم به ذکر است که این یخچال دارای فضای گسترده‌ای است. همچنین با داشتن قفسه‌های متنوع و بزرگ، باعث می‌شود که شما محتویات غذایی خود را مناسب با نوع آن‌ها در جای مخصوص قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا طعم و بوی مواد غذایی حفظ شود و همچنان تازگی و طراوت اولیه‌ی آن‌ها ماندگار بماند.

در طراحی این یخچال از فناوریDoor in Door  استفاده شده که از یک پنل شیشه‌ای شکل می‌گیرد. در این صورت برای دسترسی به مواد غذایی دیگر نیازی به باز کردن در اصلی نیست. پس انرژی کم‌تری نیز مصرف می‌شود. همچنین بدنه‌ی یخچال در برابر عوامل بیرونی کاملا مقاوم است و در دراز مدت همچنان کیفیت اولیه‌ی خود را حفظ می‌نماید. این مدل یخچال با برخورداری از نسل جدیدی از موتور اینورتر، بازدهی و در نهایت کارایی بالایی دارد. ضمن این که با کمترین صدا، راندمان بالایی دارد.

به طور کلی یخچال سامسونگ با داشتن تجهیزات به‌روز، آشپزخانه‌ی شما را کاملا مجهز و بی‌نیاز می‌کند.

ویژگی‌های ساید بای ساید سامسونگ

قطع به یقین پیش از خرید و استفاده از هر محصولی باید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن که باعث ایجاد تفاوتش با محصولات مشابه خود می‌شود آگاهی یافت. همین دلیل در این بخش به ویژگی‌های یخچال سامسونگ می‌پردازیم.

  • برخورداری از برچسب انرژی A+++ و مصرف انرژی کم؛
  • دارای موتور اینورتر؛
  • خنک‌کنندگی بالا و حفط طراوت و تازگی مواد داخل یخچال؛
  • طراحی زیبا و منحصربه‌فرد؛
  • برخورداری از قفسه‌ها و طبقات مختلف؛
  •  فضای گسترده و جادار.

اجزای مهم یخچال

یخچال برند سامسونگ دارای اجزای متنوع و مهمی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تصفیه هوا:

این قطعه نقش استرلیزه و تصفیه‌ی هوای داخل یخچال را بر عهده دارد. به این شکل که هوای فعال درون یخچال را می‌گیرد. سپس با اعمال تاثیراتی بر آن منجر به گردش هوای استرلیزه درون یخچال می‌شود. به این شکل، یخچال شما دارای محیطی بهداشتی با  هوای مطبوع می‌شود.

این سیستم در یخچال تمامی مشکلات پیش آمده را تشخیص می‌دهد. پس از آن کاربر را مطلع می‌کند تا درنهایت در سریع‌ترین زمان ممکن از پیدا شدن مشکلات جدی برای یخچال جلوگیری کند.

در جهان هوشمند امروزی،در یخچال ساید بای ساید سامسونگ، فناوری Smart thinQ به کار می‌رود. در این صورت کاربران خیلی آسان  می‌توانند زمانی که به یخچال خود دسترسی ندارند، از راه دور آن را مدیریت کنند. به این شکل با تغییرات تنظیمات این دستگاه، مواد غذایی داخل آن به طور کامل سالم باقی بماند.

Compressor

خوب است بدانید که کمپرسور (Compressor) یکی از مهم‌ترین قسمت‌های موتور یخچال است که همه‌ی فعالیت‌های یخچال تحت‌تاثیر عملکرد آن است. اصولا اکثر محصولات سامسونگ دارای موتور قدرتمندی هستند. یخچال نیز از این امر مستثنا نیست. این موتور قدرت فوق العاده‌ای دارد و از این رو منجر به بهبود عملکرد یخچال‌های نسل جدید سامسونگ شده‌ است.

از دیگر بخش‌های اصلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ، سیستم خنک کننده (Twin Cooling Plus) است. این سیستم از نوسانات دمایی تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند. این سیستم خنک‌کننده باعث می‌شود که مواد غذایی و سبزیجات و میوه‌های داخل یخچال تا 70 درصد رطوبت خود را نگه دارند. در صورتی که یخچال‌های معمولی تنها 17 درصد رطوبت را حفظ می‌کنند. همچنین بوهای نامطبوع را نیز کاملا از بین می‌برد.

به عنوان مثال کمپرسور اینورتر دیجیتال یخچال RS50 سی فوت با حذف قسمت‌های اضافی در بخش های داخلی، میزان اصطکاک را کم می‌کند.  این عامل منجر به روان‌تر شدن حالت موتور می‌شود. درنتیجه در قسمت داخلی موتور سر‌و‌صدا و سایش کم می‌شود و موتور بدون هیچ‌گونه نویزی فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این عامل منجر به ایجاد آرامش در محیط می‌شود. لازم به ذکر است که برعکس موتور‌های قدیمی این موتور متوقف نمی‌شود و این خود باعث کم شدن اتلاف انرژی می‌شود.

کلیدهای صفحه نمایش

 جهت استفاده بهتر و درست‌تر از یخچال سامسونگ باید با انواع کلیدهای صفحه‌ نمایش آن آشنا شوید. در این قسمت بعضی از مهم‌ترین کلیدهای صفحه نمایش را معرفی می کنیم:

یخچال چه زمانی نیاز به ریست دارد؟

گاهی لازم است که برای جلوگیری از آسیب به یخچال آن را ریست کنیم.

توجه داشته باشید که به صورت عادی به هیچ عنوان نباید یخچال ساید بای ساید سامسونگ خود را ریست نمایید. این در حالی است که در بعضی از شرایط ویژه، شما مجبور به ریست کردن یخچال فریزر خود می‌شوید. همچنین لازم است که قبل از ریست یخچال ساید بای ساید سامسونگ، خطای مورد نظر را حتما یادداشت نمایید. به این ترتیب، می‌توانید بفهمید که آیا دستگاه شما نیاز به ریست دارد یا نه؟

به طور کلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در شرایط زیر نیاز به ریست دارد:

  • شکل‌گیری دمای غیرواقعی؛
  • قرارگرفتن یکی از LEDهای صفحه‌نمایش در حالت چشمک‌زن؛
  • نمایش کد خطا روی صفحه دیجیتال؛
  • قطع شدن برق دستگاه؛
  • باز ماندن بیش از حد در یخچال.

در نهایت باید گفت که یخچال ساید بای ساید سامسونگ با قیمت مناسب و قابلیت‌های منحصربه فرد انتخاب مناسبی برای شما است. این یخچال دارای قابلیت‌هایی مانند اتصال به آب شهری است.

 لازم به ذکر است که مهد سرویس دارای سال‌ها سابقه در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی است. درنتیجه در صورت آسیب‌دیدگی یخچال ساید بای ساید سامسونگ تنها کافی است ما را در جریان بگذارید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *