مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

جاروبرقی بوش چه زمانی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

جاروبرقی بوش چه زمانی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

روزی را تصور کنید. مهمان دارید. و باید کلی کار انجام دهید. از طرف دیگر خانه حسابی کثیف است.  کف آن پر از آشغال‌های خرده‌‌ریزه است. دوشاخه‌ی جاروبرقی‌تان را به برق می‌زنید. متوجه می‌شوید. که کار نمی‌کند. نگاهی به وضعیت خانه می‌اندازید. و حسابی اعصاب‌تان بهم می‌ریزد. یادتان می‌آید. که چندوقتی بود. صدای جاروبرقی‌تان درآمده بود. و شما توجهی به آن نمی‌کردید. غرولند می‌کنید و به خودتان می‌گویید. ای کاش قبل از این‌که دست‌تان توی پوست گردو بماند. اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش خود می‌کردید.

قطع به یقین پیشگیری بهترین کار است. پس اگر در حال حاضر، جاروبرقی بوش‌تان نشانه‌های آسیب‌دیدگی خود را نشان می‌دهد. سریع دست به کار شوید. و آن را تعمیر کنید. در ادامه به این نشانه‌ها می‌پردازیم.

علت داغی یخچال سامسونگ

مهم‌ترین مشکلات جاروبرقی بوش

 جاروبرقی بوش به عنوان محصولی بسیار باکیفیت و با طول عمر بالا یاد می‌شود. ولی با این وجود در صورت عدم مراقبت درست، امکان آسیب‌دیدگی آن وجود دارد. ولی از آن‌جایی که این محصول بسیار باکیفیت است.

 ارزش دارد. برای تعمیر آن هزینه کنید. در چنین شرایطی بهتر است. به یکی از بهترین مراکز تعمیر جاروبرقی بوش مراجعه کنید. 

در ابتدا لازم است که بدانید دقیقا در چه شرایطی باید به فکر تعمیر جاروبرقی بوش بیفتید. در ادامه به این مشکلات می‌پردازیم.

از کارافتادگی جاروبرقی

گاهی پیش می‌آید که جاروبرقی شما روشن نشود و کار نکند. در چنین شرایطی ابتدا باید اتصال برق را چک کنید. اگر برق وصل باشد. باید سراغ موارد دیگر بروید. مواردی مانند خرابی کابل، آسیب‌دیدگی کیت الکترونیکی، آسیب‌دیدگی پلاتین‌های سیم‌جمع‌کن و از کار افتادگی موتور.

مکش پایین جاروبرقی

این‌که جاروبرقی مکش قدرتمندی داشته باشد و در یک چشم‌برهم‌زنی تمام خرده‌ریزه‌ها را در خود ببلعد، بسیار مهم است. درواقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی برخورداری از مکش بالا است. با این وجود امکان کاهش قدرت مکندگی جاروبرقی به دلایل زیر وجود دارد. در صورت هر یک از موارد زیر باید اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش کنید. 

  1. گرفتگی لوله خرطومی؛
  2. خرابی فیلترها؛
  3. کثیفی فیلترها؛
  4. پرشدگی کیسه جاروبرقی.

شکستگی بدنه جاروبرقی

جاروبرقی بوش از بدنه‌ی مستحکمی برخوردار است. ولی در صورت برخورد با جسم سنگین امکان آسیب‌دیدگی و شستگی آن وجود دارد. در اثر این شکستگی‌های ناگهانی و غم‌انگیز باید اقدام به تعویض و تعمیر جاروبرقی بوش خود کنید. گاه لازم است که کل بدنه را تعویض کنید و گاهی هم قطعه‌ی کوچک آسیب‌دیده را. 

بوی سوختگی

زمانی که جاروبرقی خود بوی بد استشمام کردید، سریع باید با تعمیر جاروبرقی بوش، جان آن را نجات دهد. اصولا ریشه‌ی این بو از موتور، سیم‌پیچ  و یا کلکتور جاروبرقی است.

خاموشی ناگهانی جاروبرقی

هیچ چیز بدتر از کار نیمه‌تمام نیست. جارو نصفه‌و‌نیمه‌ی خانه نیز وضعیت مضحکی را ایجاد می‌کند. ولی با این‌حال امکان دارد که حین جارو کردن خانه، جاروبرقی شما یکباره خاموش شود. اصولا علت بروز چنین مشکلی به عوامل زیر برمی‌گردد. که خیلی زود دست به تعمیر جاروبرقی بوش خود بزنید.

  1. نیم‌سوزی موتور؛
  2. وجود ایراد در خازن؛
  3. آسیب‌دیدگی کلکتور آرمیچر؛
  4. اتمام عمر فیلترها.

داغی جاروبرقی

جالب است بدانید. افزایش دمای جاروبرقی تا جایی که به شدت داغ شود و بخشی از آن تغییر شکل دهد، نشانه‌ی بدی است. درواقع با مشاهده‌ی این نشانه باید به فکر تعمیر جاروبرقی بوش کنید. زیرا احتمال بسیار قوی موتور جاروبرقی با مشکل مهمی مواجه است.

صدای بلند و آزاردهنده‌

جاروبرقی جزء آن دستگاه‌های پرصدا است. با این وجود برندهای برتر هنگام رونمایی از سری‌های جدید‌‌شان مدام در حال کاهش این صدا هستند. پس طبیعی است. جاروبرقی مقداری صدا تولید کند. ولی گاهی این صدا بسیار بلند و گوش‌خراش می‌شود. به طوری‌که تحمل‌ناپذیر می‌شود. در چنین شرایطی باید سراغ تعمیر جاروبرقی بوش بروید. اصولا زمانی این مشکل حاد می‌شود. لازم باشد. موتور جاروبرقی پاکسازی و مخزن‌شویی شود. ضمن این‌که گاهی نیز ممکن است. لازم باشد. بلبرینگ آن تعویض شود. پس لازم است. که تمامی این کارها را یک تعمیرکار متخصص انجام دهد.

آسیب‌دیدگی سیم جمع‌کن

اگر سیم‌جمع‌ کن جاروبرقی‌تان گیر می‌کند. و به سختی جمع می‌شود. احتمالا فنر و یا توپی آن مشکل دارد. پس تا زمانی که آن را تعمیر نکرده‌اید. با سرعت رهایش نکنید. گاهی نیز پیش می آید. سیم به داخل دستگاه برمی‌گردد. این مشکل نیز به توپی سیم جمع کن ارتباط دارد. و باید تعمیر شود.

خرابی فیلتر هوا

فیلتر هوا جزء آن بخش از جاروبرقی است. که کار تصفیه‌ی هوا را برعهده دارد. این فیلتر مانع از عبور گردوغبار به داخل موتور می‌شود. ضمن این‌که از نشت هوای آلوده و سمی به محیط نیز جلوگیری می‌کند. لازم است بدانید. که هر 6 ماه یک‌بار باید این فیلتر را تعویض کنید. در غیر این‌صورت فیلتر خراب می‌شود. و عملکردش را از دست می‌دهد. ضمن این‌که گرد و غبار نیز به موتور راه می‌یابد. در نهایت کار جاروبرقی شما را به تعمیر می‌کشاند. قطعا تعمیر جاروبرقی بوش هزینه‌ی بسیار بیش‌تری از تعویض فیلتر هوا دارد.

همان‌طور که می‌دانید و در این مقاله نیز به آن  پرداختیم، جاروبرقی بوش جزء بهترین برندهای موجود در بازار است. درست است که امکان آسیب‌دیدگی و خرابی آن وجود دارد. ولی باید توجه کنید که آن را به دست چه کسی می‌سپارید تا تعمیر کند. قطعا نمی‌توان به هر کسی اعتماد کرد. در این راستا لازم است به این نکته بپردازیم که مهد سرویس به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در تهران است. پس شما می‌توانید با خیال آسوده تعمیر جاروبرقی بوش و سایر لوازم برقی‌تان را به دستان توانمند تکنسین‌های ما بسپارید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *