مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

تعمیر ماشین لباسشویی نف در پرند

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی نف در پرند

ماشین لباسشویی نف نیز مانند هر دستگاه دیگری امکان آسیب‌دیدگی دارد. در چنین شرایطی باید اقدام به تعمیر آن کنید. البته که هر مشکل کوچکی نیاز به تعمیر ندارد. به همین دلیل باید اطلاعات کاملی درباره زمان تعمیر ماشین
لباسشویی نف داشته باشید. 
در این مطلب به طور کامل به این موضوع می‌پردازیم. 

در مورد تعمیرات لباسشویی نف بیشتر بدانید.

چه زمانی باید اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی نف کرد؟

عوامل مختلفی وجود دارد که نفس ماشین لباسشویی را می‌گیرد و آن را نیازمند تعمیر می‌کند. در این بخش درباره این صحبت می‌کنیم که چه زمانی باید دست به تعمیرات نف بپردازیم.

زمانی که ماشین لباسشویی نف کار نکند

اصولا زمانی این مشکل رخ می‌دهد که برق قطع باشد. در چنین حالتی باید برق ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. درصورتی که مشکل از برق نباشد باید به فکر تعمیر بیفتید. زیرا در چنین حالتی به احتمال قوی با مشکلات فنی پیچیده‌ای مواجه است.  

عدم چرخش خشک‌کن ماشین لباسشویی

یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی نف نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، عدم چرخش خشک‌کن است. به طور کلی زمانی خشک‌کن نمی‌چرخد که یکی از حالت‌های زیر برای آن پیش آید.

  1. عدم توزیع مناسب لباس‌ها؛
  2. آسیب‌دیدگی شلنگ تخلیه و عدم خروج آب؛
  3. عدم قرار گیری ماشین لباسشویی در سطحی هموار و صاف و تراز نبودن آن.

ایجاد سروصدای زیاد

ماشین لباسشویی‌ها هنگام کار تا حدی صدا تولید می‌کنند. با این‌حال زمانی که این صدا بیش از اندازه و تحمل‌ناپذیر شود باید اقدام به تعمیر آن کرد. ماشین لباسشویی نف زمانی دچار این مشکل می‌شود که بلبرینگ‌ها دچار آسیب زیادی شوند. ضمن این‌که در صورت آسیب‌دیدگی و یا فرسودگی تسمه‌ها نیز ماشین لباسشویی صدای زیادی تولید می‌کند. در چنین زمانی باید اقدام به تعمیرات نف کنید.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی نف

گاهی نیز پیش می‌آید که لباس‌ها داخل لباسشویی قرار می‌گیرد و آب در لگن آن پر می‌شود ولی لگن نمی‌چرخد. در چنین حالتی قطعا فرآیند شست‌وسو طی نخواهد شد. اصولا این مشکل زمانی رخ می‌دهد که قفل درب لباسشویی خراب باشد. البته در صورتی که تسمه محرک و یا موتور نیز آسیب ببینند روی چرخش لگن تاثیر می‌گذارند.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

زمانی که آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نشود باید برای تعمیر آن دست به کار شوید. از مهم‌ترین دلایل ایجاد این مشکل انسداد پمپ و لوله‌ها و شلنگ‌های تخلیه است.

عدم گرمایش آب ماشین لباسشویی

همان‌طور که می‌دانید آب سرد قدرت پاک‌کنندگی کمی دارد. به همین دلیل زمانی که آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود باید فکری به حال آن کنید. البته که یک تعمیرکار ماهر می‌داند که به چه دلیلی آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود. به همین دلیل بدون اتلاف وقت به سراغ بررسی ترموستات، هیدرواستات و تایمر ماشین لباسشویی می‌رود.

لرزش و جابه‌جایی ماشین لباسشویی

اصولا ماشین لباسشویی‌ها هنگام کار مخصوصا زمانی که خشک‌کن کار می‌کند، لرزش زیادی دارند. با این‌حال گاهی این تکان‌ها بسیار شدیدتر می‌شوند. تا جایی که ماشین حرکت می‌کند. در چنین صورتی تعمیر ماشین لباسشویی نف خود را باید به سرعت تعمیر کنید. زمانی این مشکل رخ می‌دهد که دستگاه تراز نباشد و یا حجم لباس‌ها خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد. ضمن این‌که شل‌شدگی تسمه‌های خشک‌کن نیز باعث لرزش ماشین لباسشویی می‌شود. البته آسیب‌دیدگی بلبرینگ نیز باعث تکان‌های شدید ماشین لباسشویی می‌تواند.

وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی

از مهم‌ترین زمان‌هایی که باید خیلی سریع اقدام به تعمیر این محصول نف کنید، وجود برق در بدنه‌ی آن است. عوامل زیر باعث این مشکل می‌شود.

  1. اتصالی برق ماشین لباسشویی؛
  2. شکستگی لولای درب لباسشویی نف؛
  3. بهم خوردگی تنظیم درب لولا.

نشتی آب از ماشین لباسشویی

زمانی‌که اتصالات لوله‌های ماشین لباسشویی شل شود، آب نشت می‌کند. لازم است در صورت مشاهده آن خیلی سریع مشکل را برطرف کنید.

باز نشدن درب لباسشویی ماشین لباسشویی نف

زمانی درب ماشین لباسشویی بسته می‌شود و دیگر باز نمی‌شود که دستگیره و میکروسوئیچ آسیب ببیند. با این حال علت آن هرچه که باشد، باید اقدام به تعمیر این محصول نف خود کنید.

ایجاد بوی سوختگی دلیلی بر تعمیر ماشین لباسشویی نف

زمانی‌که از ماشین لباسشویی خود بوی سوختگی استشمام کردید باید خیلی سریع اقدام به تعمیر کنید. در این حالت باید تعمیرکار سراغ قرقره درایو و رفع آن بپردازد.

خرابی کلیدها عاملی بر تعمیر ماشین لباسشویی نف

اگر کلیدهای ماشین لباسشویی خراب شود، نمی‌توان با آن کار کرد و باید به سرعت تعمیر شود. این مشکل در صورت آسیب‌دیدگی تایمر و قطعی ارتباط برد اصلی با برد کنترل ایجاد می‌شود.

در نهایت اگر به دنبال تعمیرکار ماهری می‌گردید که با یک نگاه کوتاه مشکل ماشین لباسشویی‌تان را تشخیص دهد، روی ما حساب کنید. تعمیرکاران مهد سرویس به دلیل آشنایی کاملی که با ماشین لباسشویی نف دارند به خوبی از عهده تعمیر آن برمی‌آیند.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *