مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران

آسیب‌دیدگی یخچال جزء آن دسته از اتفاقات ناگواری است که در صورت بروز، به شدت عملکرد آشپزخانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در چنین شرایطی هیچ چیز به اندازه‌ی تعمیر آن اهمیت ندارد. حال این‌که پیدا کردن یک نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ نیز کار چندان آسانی نیست. زیرا امروزه نمایندگی‌های مختلفی وجود دارد که باید از بین آن‌ها بهترین‌شان انتخاب شوند. در این مقاله قصد داریم به معیارهایی که یک نمایندگی تعمیرات معتبر دارد، بپردازیم.

بدانید: بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی سامسونگ

چرا نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اهمیت دارد؟

یخچال سامسونگ جزء برندهای معتبر است و به همین دلیل در بیش‌تر خانه‌ها یافت می‌شود. به تبع این موضوع، طبیعی است که مراکز متعددی ادعا کنند که می‌توانند این دستگاه را تعمیر کنند. با این‌حال نمی‌توان به سادگی به آن‌ها اعتماد کرد. زیرا امکان دارد که یخچال شما به جای تعمیر، آسیب بیش‌تری ببیند. پس در انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال خود دقت زیادی کنید.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

برای کسب اطمینان از توانایی مرکز تعمیرات، باید آن مرکز را با معیارهای خاصی بسنجید، در ادامه به این معیارها اشاره می‌کنیم.

برخورداری از تکنسین‌های ماهر

بدون شک، شرط اولیه‌ برای ادامه حیات یک مرکز تعمیرات، برخورداری از تکنسین‌های ماهر است. بدون تکنسین کاربلد آن مرکز تعمیرات راه به جایی نخواهد برد و خیلی زود از پا خواهد افتاد. پس هنگام جستجو برای یافتن یک نمایندگی تعمیرات باید به میزان تخصص کارشناسان و میزان رضایت افراد از کارشناسان توجه کنید. یک تعمیرکار خوب، کسی است که بتواند در مدت زمان کوتاهی مشکل یخچال شما را پیدا کند. پس از عیب‌یابی نیز خیلی زود دست به کار شود و آن را تعمیر کند.   علاوه بر این‌ یک تکنسین ماهر آمیزه‌ای است از دانش و تجربه. به این معنی که اطلاعات کاملی درباره‌ی مدل‌های مختلف یخچال سامسونگ دارد. ضمن این‌که از تجربه کافی نیز برخوردار است. 

نزدیکی نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ به محل موردنظر

هرچه مرکز تعمیر یخچال، به محل زندگی شما نزدیک باشد بهتر است. زیرا با توجه به حساسیت بالای یخچال، زمان و سرعت بالا در انجام تعمیرات، امر مهمی است. در غیر این صورت امکان خرابی موادغذایی داخل یخچال بسیار بالاست. 

تعمیر به جای تعویض

به دلیل این‌که تعمیر هزینه‌ بسیار کم‌تری نسبت به تعویض دارد، همیشه اولویت با تعمیرات است. در صورتی هم که نیاز به تعویض باشد، تعمیرکار باید از قطعه اورجینال استفاده کند.

انجام تعمیرات در محل

امروزه بیش‌تر مراکز تعمیر، تکنسین‌های خود را به محل موردنظر اعزام می‌کنند. این کار از این نظر اهمیت دارد که دیگر نیازی به حمل و جابه‌جایی یخچال به آن بزرگی نیست. ضمن این‌که در صورت حمل و جابه‌جایی یخچال، امکان آسیب‌دیدگی مجدد وجود دارد. پس انجام تعمیرات در محل یک ویژگی مهم به شمار می‌رود.

حضور به موقع در محل موردنظر

در سبک زندگی امروزی هر یک از لوازم خانگی نقش حیاتی و مهمی را بر عهده دارند. به همین دلیل خرابی هر یک از آن‌ها بار روانی زیادی را به صاحب‌خانه تحمیل می‌کند. در نتیجه تعمیر و رفع مشکل در مدت زمان کوتاه  اهمیت بالایی دارد. پس مهم است که تکنسین‌های تعمیرگاه لوازم خانگی سامسونگ در اسرع وقت اقدام به تعمیر دستگاه آسیب‌دیده کنند.

سرعت عمل بالا ویژگی مهم یک نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

یخچال جزء وسایل مهم آشپزخانه است و به نوعی طراوت و تازگی آشپزخانه بستگی زیادی به یخچال دارد. از این‌رو در صورت خرابی این  وسیله‌ی مهم و حیاتی، لازم است تا به سرعت تعمیر شود. در واقع هرچه مراحل عیب‌یابی و رفع مشکل سریع‌تر طی شود، شما سریع‌تر می‌توانید از وسیله‌ی خود استفاده کنید.

خدمات‌رسانی با هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه؛

به دلیل قیمت بالا و کاربرد مهمی که یخچال دارد، زمانی که آسیب می‌بیند، لرزه به تن آدمی می‌افتد. درواقع آسیب‌دیدگی یخچال به اندازه کافی درگیری ذهنی ایجاد می‌کند. حال تصور تعویض آن و یا هزینه‌ی بالای تعمیرات نیز مسئله‌ی بسیار مهمی است. به همین دلیل یک مرکز تعمیرات، خدمات خود را با قیمت منصفانه‌ای انجام می‌دهد.

قطع به یقین در وهله‌ی اول نمی‌توان یک قیمت مشخص برای تعمیر لوازم خانگی در نظر گرفت. درواقع هزینه‌ی تعمیرات با توجه به عوامل زیر سنجیده می‌شود.

  1. درصد خرابی دستگاه موردنظر؛
  2. میزان زمان لازم برای رفع مشکل؛
  3. نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه.

انجام تعمیرات همراه با ضمانت

امروزه  برخی از مراکز تعمیر یخچال سامسونگ پس از اتمام فرآیند تعمیرات، گارانتی ارائه می‌دهند و از این نظر خیال مصرف‌کننده را نیز راحت می‌کنند. ضمن این‌که با این‌کار به اعتبار  مرکز تعمیرات نیز افزوده می‌شود.

پشتیبانی قوی

اصولا نمایندگی‌های تعمیرات معتبر دارای پشتیبانی قوی و خوبی هستند. واحد پشتیانی وظیفه پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان را دارد. ضمن این‌که نوبت‌دهی و اعزام تکنسین به محل مورد نظر نیز بر عهده واحد پشتیبانی است. طبیعی است که با وجود یک پشتیبانی قوی مراحل تعمیرات سریع‌تر طی می‌شوند.

مهد سرویس، نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

مهد سرویس به عنوان یک نمایندگی‌ تعمیرات لوازم خانگی به شمار می‌رود که سال‌هاست در این حوزه در محدوده شهر تهران فعالیت می‌کند. تکنسین‌های مهدسرویس دارای دانش و تجربه‌ی بالایی هستند و دارای مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای می‌باشند. این تکنسین‌ها دوره‌های خاصی را گذرانده‌اند و از این‌رو به طور کامل با قطعات مختلف محصول آشنا هستند. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت یخچال خود را دست مهد سرویسی‌ها بسپارید.

در نهایت امیدواریم که یخچال سامسونگ شما هیچ‌گاه آسیب نبیند. ولی در صورتی که دچار آسیب‌دیدگی شد، آن را دست هر کسی نسپارید. زیرا امکان دارد که خسارت جبران‌ناپذیری به یخچال شما وارد کند.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *