مهدسرویس

تماس شبانه روزی

09905727296

تهران، خیابان جمهوری ،خیابان دانشگاه

مراحل عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی سامسونگ

آخرین مقالات

خیابان جمهوری خیابان دانشگاه

info@mahdservice.com

09121881759

شنبه تا جمعه 9 صبح تا پاسی از شب

تا زمانی که شما از کارکرد وسیله ی خود اطمینان حاصل کنید، ما به شما خدمت رسانی می کنیم.

مراحل عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی سامسونگ

استفاده از جاروبرقی در خانه، یکی از روش‌های موثر نظافت محیط است. اما به مرور زمان امکان آسیب‌دیدگی جاروبرقی وجود دارد. در چنین حالتی یا باید آستین‌های‌تان را بالا بزنید و با جارودستی شروع به نظافت خانه کنید و یا خیلی سریع اقدام به تعمیر جاروبرقی‌تان کنید. بدون شک تعمیر جاروبرقی گزینه منطقی‌تری است. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل درباره تعمیر جاروبرقی سامسونگ صحبت کنیم.

جاروبرقی سامسونگ چه زمانی نیاز به تعمیر دارد؟

به طور کلی استفاده اصولی و نگهداری صحیح از جاروبرقی مانع آسیب‌دیدگی و خرابی سریع آن می‌شود. مخصوصا جاروبرقی سامسونگ که جزء برندهای باکیفیت به شمار می‌رود و مدت زمان طولانی با قدرت کار می‌کند. با این‌حال گاه به دلایل مختلف امکان آسیب‌دیدگی آن وجود دارد که در این صورت باید تعمیر شود. اصولا با بروز یکی از مشکلات زیر، جارو برقی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

عدم مکش یا مکش کم

یکی از رقابت‌های برندهای سازنده جاروبرقی افزایش قدرت مکش آن است. در چنین شرایطی زمانی که مکش جاروبرقی کاهش یابد و یا اصلا مکش نداشته باشد، بدون شک کار نظافت بیهوده و پر زحمت می‌شود. اصولا جارو برقی سامسونگ به دلایل زیر دچار ضعف مکش می‌شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ می شود:

 

  1. کثیفی فیلتر و برس‌های جاروبرقی؛
  2. پرشدگی کیسه جاروبرقی؛
  3. گرفتگی لوله تلسکوپی دستگاه؛
  4. پارگی و شکستگی شلنگ؛
  5. وجود ایراد در پروانه‌های موتور دستگاه.

عدم روشنی جاروبرقی

گاهی نیز همه چیز آماده یک نظافت جانانه است ولی یکباره متوجه می‌شوید که جاروبرقی روشن نمی‌شود. در این شرایط باید موارد زیرا را چک کنید:

 

  1. عدم وجود مشکل در پریز برق؛
  2. بررسی برد الکترونیکی دستگاه در صورت وجود آن؛
  3. وجود مشکل در سیم جاروبرقی به دلیل آسیب‌دیدگی پلاتین‌های آن؛
  4. عدم وجود مشکل در کلید روشن/ خاموش دستگاه؛
  5. بررسی کلید روشن/ خاموش روی دسته جاروبرقی و اطمینان از اتصال آن با دستگاه.

 

خاموشی دستگاه حین کار

یکی از موارد دیگری که در صورت بروز آن باید اقدام به تعمیر جاروبرقی سامسونگ کنید، زمانی است که دستگاه خودبه‌خود حین کار خاموش می‌شود. البته که برخی از مدل‌های جاروبرقی بعد از 20 تا 30 دقیقه فعالیت به طور خودکار خاموش می‌شوند. این امر برای جلوگیری از داغی بیش از حد موتور و عدم فشار به دستگاه است. با این‌حال تمامی مدل‌های جاروبرقی سامسونگ این‌گونه نیستند. پس لازم است بدانید که چرا جاروبرقی به طور ناگهانی خاموش می‌شود. اصولا این مشکل در موارد زیر رخ می‌دهد: 

  1. قطعی برق؛
  2. خرابی پریز؛
  3. حساسیت بالا سنسور حرارتی یا ترموستات؛
  4. فرسودگی کلید پاور؛
  5. آسیب‌دیدگی برد الکترونیکی جاروبرقی در صورت وجود آن؛
  6. اتمام ذغال‌های موتور دستگاه؛

وجود مشکل در سیم‌جمع‌کن

جرقه زدن موتور دستگاه

ایجاد جرقه در موتور جاروبرقی بسیار خطرناک است و ممکن است یک آتش‌سوزی بزرگی راه بیندازد. به همین دلیل با مشاهده جرقه حتما باید اقدام به تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود کنید. با این همه دلایل زیر باعث جرقه‌زنی موتور جاروبرقی می‌شود:

 

  1. وجود ایراد در کلکتور؛
  2. گیرپاژ ذغال در موتور؛
  3. ایجاد سایش بین بلبرینگ موتور با کلکتور آرمیچر.

صدای زیاد جاروبرقی

از دیگر مواردی که تولیدکنندگان جاروبرقی سر آن بسیار رقابت می‌کنند طراحی و تولید جاروبرقی با صدای کم است. به همین دلیل جاروبرقی سامسونگ نیز از صدای کمی برخوردار است. با این‌حال زمانی که مشکلی در این دستگاه رخ دهد، صدای آن هم در می‌آید. اصولا صدای جاروبرقی سامسونگ زمانی در می‌‌آید که یکی از مشکلات زیر رخ دهد:

  1. گرفتگی لوله جاروبرقی و انسداد مسیر هوا؛
  2. انسداد فیلتر‌ها؛
  3. پرشدگی بیش‌از حد کیسه جاروبرقی و راه یافتگی آلودگی‌ها به موتور دستگاه؛
  4. پرشدن پروانه‌ها؛
  5. خرابی بلبرینگ‌ها.

ایجاد بوی سوختگی و دود از جاروبرقی

در صورتی که از جاروبرقی خود بوی سوختگی و دود استنشاق کردید باید خیلی سریع دستگاه را خاموش کنید و با مرکز تعمیرات تماس بگیرید. دلایل اصلی رخداد این مشکل موارد زیر است:

 

  1. کثیفی فیلتر‌ها و ایجاد فشار زیاد به موتور؛
  2. گرفتگی کیسه، شلنگ، لوله و برس و ایجاد فشار بر موتور؛
  3. سوختگی موتور جاروبرقی.

جمع نشدن سیم جاروبرقی

یکی دیگر از مواردی که نیاز به تعمیر دارد، جمع نشدن سیم جاروبرقی است. اصولا سیم جاروبرقی 2 تا 3 متر بیرون می‌آید و این امر باعث تسریع روند نظافت می‌شود. با این ‌حال امکان دارد که به دلیل استفاده زیاد و کشیدگی سیم، فنر آسیب ببیند و دیگر سیم را جمع ‌نکند. البته دلیل دیگر این امر می‌تواند خرابی دکمه جمع‌‌آوری سیم نیز باشد.

مراحل عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی سامسونگ

بعد از این‌که دلایل اصلی تعمیر جاروبرقی سامسونگ را دانستیم باید اقدام به تعمیر آن کنیم. البته که تمامی این مراحل باید توسط یک تعمیرکار ماهر انجام شود در غیر این‌ صورت امکان آسیب‌دیدگی آن بیش‌تر وجود دارد.


در نهایت، باید به خاطر داشته باشید که تعمیر جاروبرقی سامسونگ بهتر است توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود. پس بهتر است از خدمات تعمیرگاه‌های معتبر استفاده کنید. با اجرای مراحل عیب‌یابی و تعمیر می‌توانید جاروبرقی سامسونگ خود را به حالت اولیه برگردانید و دوباره از آن استفاده کنید. در این راستا می‌توانید تعمیر جاروبرقی خود را به مهدسرویس بسپارید و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

 ابتدا سفارش شما در سیستم توسط کارشناسان ما ثبت می گرددد و تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. تمام سعی ما بر این است که کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر شود، سپس ایراد دستگاه بررسی می شود، در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.

بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات در محل صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.

بعد از ثبت مشخصات کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد تا تکنسین با شما دوباره تماس بگیرد.

  • زمان تعمیر لوازم خانگی به میزان خرابی و نوع خدمات مورد نیاز بستگی دارد، بنابراین ممکن است زمان تعمیر متفاوت باشد.
  • بله، بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی، برای خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهند.
  • بله، ما می توانیم بسیاری از خدمات مورد نیاز تعمیر لوازم خانگی قدیمی را نیز انجام دهیم. البته باتوجه به نوع برند و نوع وسیله هزینه های متفاوتی هم خواهند داشت.
  • بله، ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم. چون هم نمایندگی تعمیرات انواع برندهای مهم از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، زیمنس و غیره را داریم، هم ما 5 سال در کشور ژاپن دوره های تعمیرات مختلفی را گذرانده ایم.

ما در تمامی نقاط تهران کارشناس آماده به خدمت داریم.

ما در شهر پرند نمایندگی داریم ودر کمترین زمان ممکن می توانیم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی شما حاضر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *